حذف ۲۵۰ هزار بار مراجعه به واحدهای تامین اجتماعی استان زنجان

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با حذف دفترچه تامین اجتماعی از مراجعه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در سال به صدور و تعویض دفترچه به مراکز تامین اجتماعی جلوگیری می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسعود علیاری  با بیان اینکه از اول اسفند ماه سال جاری دفترچه‌های تامین اجتماعی حذف شد، گفت: دیگر دفترچه تامین اجتماع در شعبه‌های تامین اجتماعی استان صادر و یا تعویض نمی‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از شاخص ترین خدمات غیر حضوری حذف دفترچه از سازمان تامین اجتماعی است و تمامی بیمه شدگان می‌توانند با ارائه کد ملی به مراکز درمانی خدمات لازم را دریافت کنند.

علیاری با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان در استان زنجان تا به امروز به بیش از ۱۸۱ هزار نفر رسیده است، تاکید کرد: ۱۸ نوع خدمت در تامین اجتماعی استان زنجان به مردم ارائه می‌شود و هر چه میزان بیمه شدگان تامین اجتماعی بیشتر باشد میزان امنیت و آسایش و رفاه اجتماعی مردم هم بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان هفت شعبه دائم هفت کارگزاری دارد و یک شعبه اقماری در استان فعالیت می‌کند، ابراز داشت: بیش از ۵۳ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش چتر بیمه‌ای تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: 9019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =