هدیه اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول به مناسبت دهه فجر

دو اپراتور بزرگ تلفن همراه به مناسبت دهه فجر اینترنت هدیه ارائه می‌دهند.

به گزارش آتیه آنلاین، ایرانسل و همراه اول، دو اپراتور بزرگ تلفن همراه، بسته‌های هدیه اینترنت رایگان خود به مناسبت دهه فجر را اعلام کردند.

٣ گیگابایت اینترنت، هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر

بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی همراه اول از آغاز دهه فجر تا ٢٢ بهمن در دسترس تمامی مشترکان است.

 مشترکان اپراتور اول تلفن ‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

فعال‌سازی هم‌زمان این بسته هدیه با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت، از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌رود. صرف‌نظر از زمان فعال‌سازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن است.

هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل برای دهه فجر

ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

این بستۀ هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

طی دهۀ فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بستۀ هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بستۀ هدیه امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

کد خبر: 7475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =