ضریب پوشش ۶۹ درصدی برای تامین اجتماعی اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: ۶۹ درصد جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که مدیریت درمان اصفهان از نظر بیمه شده در کشور رتبه دوم را دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، نشست منطقه‌ای با حضور نمایندگان معاونت‌ها و ادارات کل ستادی، کارشناسان اداره کل تشکیلات و روسای ادارات منابع انسانی و مالی - ممیزی مدیریت‌های درمان استان‌های اصفهان، فارس، یزد و چهار محال و بختیاری در مرکز آموزش و پژوهش فردوسی برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در این مراسم گفت: استان بزرگ اصفهان با جمعیت حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بالغ بر سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر یعنی ۶۹ درصد جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که مدیریت درمان اصفهان از نظر بیمه شده در کشور رتبه دوم را دارد.

محمد رجالی افزود: در بخش درمان سرپایی در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون مراجعه کننده داشته که این رقم در بخش بستری بالغ بر ۷۳ هزار و ۲۰۰ نفر و با ضریب اشغال تخت ۹۰ درصد است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود مشکلات و چالش‌هایی در سازمان هست که در استان‌های بزرگ باید دنبال راه حل کاهش این چالش‌ها باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان بیان کرد: نقطه قوت ما نیروی انسانی است و باید با توجه به این نقطه قوت خدمات را در کشور تسهیل کنیم و لازم است اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا خروجی و تصمیمات خوبی گرفته شود چرا که هر کجا تصمیم نادرستی گرفته شد مشکلات آن هم زیاد شد.

رجالی گفت: امیدواریم با نگاه مثبت مدیرکل، تشکیلات مشکلات کاهش یابد و در این جلسات باید با توجه به تفاوت مسائل هر استان به تناسب آن بررسی و تصمیم‌گیری شود و در بخش منابع انسانی، تشکیلات نیروی انسانی باید بازبینی و تصمیمات خوبی گرفته شود.

کد خبر: 70168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =