افتتاح نمایشگاه و بازارچه کارآفرینی مشاغل خانگی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران مشهد

به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر، نمایشگاه و بازارچه کارآفرینی مشاغل خانگی با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و دیگر مقامات استانی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران مشهد برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در این بازارچه که به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر با حضور محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، شیوا خوش‌نسب، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، محمد هادی قوی پنجه، فرمانده بسیج کارگری استان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف این اداره کل و سایر مسئولان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران مشهد افتتاح شد محصولات خانگی و صنایع دستی برای فروش در معرض دید عموم گذاشته شد.

بابایی در این آیین گفت: هدف از راه‌اندازی این بازارچه ارائه محصولات و تولیدات مشاغل خانگی با قیمت مناسب به شهروندان و حمایت از تولیدات ایرانی و خوداشتغالی است که در همین راستا محصولات بومی، خانگی و صنایع دستی عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: معتقدیم راه‌اندازی این نوع بازارچه‌ها اقدام کوچک و مهمی در جهت تقویت و تحقق اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولیدات داخل، هنرهای مردمی و همچنین حمایت از مشاغل خانگی است.

وی در خاتمه افزود: این نمایشگاه از ۴ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان در این مجموعه دایر و فعال است.

کد خبر: 70094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =