بهره‌برداری از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان درآینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان همزمان با هفته تامین اجتماعی در تیرماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در این شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی این بیمارستان جهت افتتاح، قرار گرفتند.

عبدی زاده در این بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی نام برد و افزود: با ساخت و راه‌اندازی این بیمارستان نیاز درمانی خیل عظیمی از بیمه شده‌های آبادان و خرمشهر و شهرهای همجوار مرتفع خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: کار ساخت بیمارستان رو به اتمام است و در مرحله رفع نواقص و تجهیز بیمارستان هستیم، به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید در تیرماه همزمان با هفته تامین‌اجتماعی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدوارم با ساخت و راه‌اندازی این بیمارستان، بیمارستانی با استانداردهای بالا در آبادان و جنوب غرب کشور داشته باشیم.

جلیل مختار ، نماینده مردم آبادان نیز با اشاره به پیشرفت بالای ۹۸ درصدی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان گفت: فارغ از مشکلات، چالش‌ها و موانع و طولانی شدن روند ساخت بیمارستان، این پروژه نیازمند یک عزم و نگاه همگانی دارد تا نیاز و خواسته مردم آبادان که بیش از ۵۰ درصد آنها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند به حقیقت بپیوندد.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۹۲ کلنگ‌زنی شده است و با تلاشی که شد در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: 70050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =