خدمات‌رسانی اداره بهزیستی املش به مددجویان با مالکیت دائمی در ساختمان اداری جدید

مدیرکل بهزیستی گیلان از افتتاح ساختمان جدید اداره بهزیستی املش جهت ارائه خدمات بهینه به مددجویان، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی با اعلام اینکه ساختمان جدید اداره بهزیستی املش به زودی جهت ارائه خدمات به مددجویان، راه‌اندازی خواهد شد گفت: طی رایزنی و پیگیری‌های پیوسته و با تهاتر بخشی از املاک بهزیستی املش، ساختمان این اداره پس از سالها از حالت استیجاری خارج شد تا خدمات مددکارانه این نهاد به زودی در مکان دائمی جدید، بصورت متمرکز ادامه یابد.

وی در ادامه از تلاش‌ها و همکاری کلیه مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به قطعی شدن و به ثمر رسیدن این مهم، قدردانی کرد و افزود: اقدامات معاوضه و تهاتر بخشی از املاک بهزیستی املش با ساختمان جدید از حدود یک سال پیش کلید خورد که خوشبختانه این اقدامات طی رایزنی‌های متعدد منتج به نتیجه شد و ساختمان جدید اداره بهزیستی املش پس از سالها به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیان کرد: سازمان بهزیستی یکی از تاثیرگذارترین نهادها در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه هدف محسوب می‌شود و وجود "ساختمان اداری" مطلوب و مناسب برای خدمت‌رسانی به مددجویان امری ضروری قلمداد می‌شود که به لطف خداوند و همت مسئولین استانی و شهرستانی این امر مهم پس از سالها تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه پروژه مولدسازی ساختمان اداری بهزیستی املش برای اولین بار بصورت رسمی در استان انجام پذیرفت گفت: ساختمان اداری جدید بهزیستی املش در زمینی حدود۱۴۰۰متر بصورت دو طبقه مورد تهاتر با بخشی از املاک بهزیستی املش قرار گرفت که به لطف خدا پس از تجهیز و مناسب‌سازی در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر: 70020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =