ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیش از ۲۶۰۰ هنرجو در ساوه

مدیر آموزش مرکز فنی و حرفه‌ای ساوه گفت: به ۲ هزار و ۶۲۴ نفر در بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان، سال گذشته آموزش‌های مهارتی ارائه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی توکلی با بیان اینکه سال گذشته ۳۳۰ هزار ساعت دوره به دو هزار و ۶۲۴ نفر دوره در ۱۳ بخش آموزش‌های مهارتی ارائه شد گفت: شاغلان بنگاه‌های اقتصادی با یک هزار و ۲۲ نفر، مددجویان زندان با ۶۳۱ نفر، متقاضیان مهارت‌آموزی با ۲۳۰ نفر، دانش‌آموزان با ۲۲۶ نفر و سربازان وظیفه با ۲۱۶ نفر بیشترین سهم را از آموزش‌های مهارتی سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه آموزش هوش مصنوعی و تجاری برای اولین‌بار در مراکز فنی و حرفه‌ای کشور در شهرستان ساوه طی سال گذشته بیان کرد: در این کارگاه ۱۲ مهارت آموزشی به علاقمندان به شکل رایگان ارائه می‌شود و علاوه بر کارگاه هوش مصنوعی و تجاری، کارگاه TRIZ ( حل مسئله به شکل خلاقانه) نیز در ساوه راه‌اندازی شد.

مدیر آموزش مرکز فنی و حرفه‌ای ساوه افزود: دو مرکز دولتی و ۲۶ آموزشگاه غیردولتی در این شهرستان آموزش‌های مهارتی را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

۲۱ مرکز دولتی، ۴۲۰ آموزشگاه آزاد و ۱۵۰ مرکز جوار کارگاهی ( واحدهای آموزشی مستقر در صنایع) در استان مرکزی فعال است که آموزش‌های مهارتی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

کد خبر: 69989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =