کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در ارزیابی سال ۱۴۰۲

در ارزیابی انجام شده توسط صندوق کارآفرینی امید کشور، در تمامی شاخص‌های تعیین شده ارزیابی، مدیریت صندوق کارآفرینی استان کرمانشاه به عنوان برتر کشوری انتخاب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه، در همایش سراسری مدیران صندوق کارآفرینی امید که با حضور هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، معاونان ستادی و مدیران صندوق کارآفرینی امید سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار شد پس از بررسی و تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای صندوق در سال ۱۴۰۲، مدیریت صندوق کارآفرینی استان کرمانشاه با کسب بیشترین موفقیت و بالاترین امتیاز به عنوان صندوق برتر کشوری معرفی شد.

با ارزیابی‌های صورت گرفته از جمله در حوزه‌های تجهیز منابع، اعطای تسهیلات، وصول و کاهش مطالبات و ساماندهی شعب، در مجموع صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه بهترین عملکرد را در همه شاخص‌ها کسب کرده و از محمدطاهر عظیمی فشی به عنوان مدیر صندوق کارآفرینی برتر کشوری به طور شایسته تقدیر به عمل آمد.

در قسمتی از لوح تقدیر هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور خطاب به مدیر صندوق کارآفرینی استان کرمانشاه آمده است:

جناب آقای محمد طاهر عظیمی فشی

مدیر محترم صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه

با سلام

در جامعه‌ای برای تداوم حیات به کار و فعالیت مردم و مسئولین احتیاج دارد. کار سرمایه و ذخیره ملی است و کسانی که در راه ایجاد کسب و کار دست اندرکارند باید از روحیه‌ای جهادی و خیرخواهانه برخوردار باشند که این مهم آنان را به سعادت اخروی نزدیک‌تر می‌کند.

جنابعالی با استعداد و پیشروی خود به عنوان یکی از مدیران ارزشمند صندوق کارآفرینی امید به توسعه کسب و کار خرد و کوچک کشور کمک کرده‌اید و با ارزیابی‌های صورت گرفته مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه، در تمامی شاخص‌ها در سال ۱۴۰۲، رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

بدین وسیله از تلاش‌ها و خدمات شما برای اعتلای اهداف بلند صندوق کارآفرینی امید سپاسگزارم. امیدوارم که همچنان با همت و انگیزه خود به رشد و پیشرفت بیشتر در راه ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک گام بردارید.

هادی آقا بابایی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشور

کد خبر: 69967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =