تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان که در رویدادهای مردمی اشتغال در سال ۱۴۰۲ شرکت داشتند تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی ضمن تقدیر و تشکر از تشکلاتی که در حوزه اشتغال فعالیت می‌کنند گفت: بدون کمک کسانی که در حوزه اشتغال فعالیت می‌کنند اعم از کاریابی‌ها، کارآفرینان، کارفرمایان و تلاش همکاران حوزه اشتغال استان، ارتقا در رتبه استان در سامانه جستجوی شغل، حاصل نمی‌شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان همچنین کاریابی‌ها را به عنوان بازوان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و از کاریابی‌ها به دلیل به کارگیری سامانه جستجوی شغل و ثبت مشاغل در آن تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال "جهش تولید با مشارکت مردم" از کاریابی‌ها خواست تا در فرهنگ کار و هدایت کارجویان و حتی کارآفرینی هم مشارکت کنند.

آقاجانی افزود: محوریت امسال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و از کاریابی‌ها و کارآفرینان می‌خواهم تا در تحقق این مهم بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی بر فعالیت رسانه‌ای کاریابی‌ها و گزارش وضعیت اشتغال استان تاکید و بیان کرد: بیان گزارش کاریابی‌ها از وضعیت بازارکار استان کمک بزرگی به تبیین برنامه‌های دولت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه وظیفه کاریابی‌ها تامین نیروی کار و ایجاد موازنه در بازار کار است گفت: از کاریابی‌ها می‌خواهم که کمتر در حوزه روابط کار فعالیت کنند و به رسالت اصلی خودشان که ایجاد اتصال بین کارجو و کارفرما است، بازگردند.

در پایان این رویداد از کاریابی‌های نودهی، کارآفرین، کاریزما، تندکار، مرصاد گیل خزر، کوچ، دانش و صنعت، ماهکوک، تدبیر گستران همرنگ و امین با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر: 69966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =