تاکید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر بر پیگیری برنامه‌های رفاهی بازنشستگان همکار

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در دیدار با رئیس و اعضا کانون بازنشستگان همکار تامین اجتماعی استان اعلام کرد: امسال با جدیت برنامه‌های رفاهی و ورزشی همکاران جهت ایجاد شور و نشاط و روحیه این عزیزان پیگیری خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، دراین نشست رئیس کانون بازنشستگان همکار ضمن تشکر از همکاری مدیر مجموعه اداره کل تامین اجتماعی استان در پیشبرد برنامه‌های کانون گفت: استان بوشهر در بهره‌گیری از امکانات رفاهی سازمان بی‌بهره است و در این راستا نیاز به همکاری زیادی است.

پوربهی خواستار وام‌های کم بهره برای بازنشستگان شد و بیان کرد: همکاران بازنشسته با کوله‌باری از تجربه سرمایه بسیار خوبی برای برنامه‌های سازمان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز در این دیدار از بازنشستگان همکار به عنوان فرهیختگان و گنجینه‌های سرشار از تجربه یاد کرد و گفت: امسال با جدیت برنامه‌های رفاهی و ورزشی همکاران جهت ایجاد شور و نشاط و روحیه این عزیزان پیگیری خواهد شد.

محمد جواد بازدرهوا ضمن تقدیر از تلاش‌های این کانون بیان کرد: سال گذشته به همت همکاران و بازنشستگان رتبه‌های خوبی شامل استان شد و انتظار می رود امسال نیز این همگرایی بیشتر شود.

کد خبر: 69965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =