دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با مدیریت شرکت نورد و لوله اهواز

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان در دیدار با مدیریت شرکت نورد و لوله اهواز به تشریح ماده ۴۷ قانون تامین اجتماعی و راهکارهای جلوگیری از بروز مشکل در قراردادهای پیمان شرکت، در هیات‌های تشخیص مطالبات پرداخت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی در دیدار با ابراهیم صادقی مقدم، قائم مقام شرکت نورد و لوله اهواز، بر لزوم پایبندی کارفرمایان مدیون نسبت به انجام تعهدات قانونی خود در قبال سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان در تشریح ‌ماده ۴۷ قانون تامین اجتماعی با بیان اینکه کارفرمایان مکلفند صورت مزد و حقوق و مزایای بیمه‌شدگان همچنین دفاتر و مدارک لازم را در موقع مراجعه به بازرس سازمان دراختیار او بگذارند افزود: بازرسان سازمان حق دارند کارگاه‌های مشمول قانون را مورد بازرسی قرار دهند و دارای اختیارات و مسئولیت‌های مذکور در قانون کار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هیأت‌های تشخیص مطالبات یک مرجع شبه قضائی، در قانون تأمین اجتماعی هستند که به بررسی اختلافات فی‌مابین کارفرمایان و سازمان ناشی از محاسبه و مطالبه حق بیمه و متفرعات آن می‌پردازند بیان کرد: با دقت در تدوین و امضای قراردادها، تعیین شرایط واضح و مشخص در قرارداد و ارائه اسناد و مدارک مربوط به دفاتر قانونی می‌توان از شمول ماده ۴۱ قانون تأمین اجتماعی جلوگیری کرد.

در پایان این دیدار، ابراهیم صادقی مقدم با بیان اینکه هماهنگی بین مجموعه نورد و لوله اهواز و سازمان تامین اجتماعی بسیار ارزشمند بوده است، از مدیریت و کارکنان تأمین اجتماعی برای همکاری مؤثر و مفیدی که انجام دادند، تقدیر و تشکر و به اهمیت مدارک و مستندات دفاتر قانونی اشاره کرد و آنها را به عنوان اصول اساسی برای جلوگیری از هرگونه اختلافات و ناهماهنگی بین کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی حائز اهمیت دانست.

کد خبر: 69957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =