دیدار مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با نماینده منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با محمد سادات ابراهیمی، نماینده منتخب مردم شوشتر و گتوند در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و به تشریح اعم فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران استان پرداخت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی با بیان اینکه این سازمان بیش از ۶۳ درصد مردم استان را تحت پوشش خدمات متنوع خود دارد که تنها با اتکای به منابع حاصل از مشارکت شرکای اجتماعی خویش، وظیفه خطیر صیانت از معیشت و سلامت اقشار مولد جامعه و خانواده تحت تکفل آنان را به انجام می رساند تأکید کرد: بی‌شک بهبود منابع سازمان تامین‌اجتماعی و وضع قوانینی که بتواند در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان باشد، بسیار اثرگذار خواهد بود.

همچنین محمد سادات ابراهیمی با تأکید بر توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی و فضائل اخلاقی و انسانی بیان کرد: ما نباید اجازه بدهیم ارزش‌های والای اسلامی و انسانی و انقلابی در جامعه کمرنگ شود.

وی با تأکید براینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای ایجاد امنیت اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی توانسته است سهم بسزایی ایفا کند گفت: با تدبیر و داشتن برنامه و ایجاد ساختاری توانمند می‌توان در برون رفت از مشکلات و تأمین منابع موفق بود.

نماینده منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های پرسنل خدوم سازمان تامین اجتماعی افزود: استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال پایدار در شوشتر و گتوند بسیار ضروریست؛ این شهرستان‌ها بهشت امور اقتصادی هستند و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای رونق تولید و اقتصاد از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر: 69956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =