برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان عالی نسب تبریز

مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان عالی‌نسب تبریز با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی، مدیران ستادی و جمعی از مسئولان بیمارستان‌های عالی‌نسب و ۲۹ بهمن برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، در این مراسم حسن سیدی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان از تلاش‌های ارزنده دکتر قیامی در مدت تصدی سرپرستی بیمارستان عالی‌نسب قدردانی کرد و با اشاره به ظرفیت‌های موجود عالی‌نسب در ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به بیمه‌شدگان شمالغرب کشور؛ این بیمارستان را یکی از پنج بیمارستان برتر سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور دانست.

وی افزود: امسال هم با پیگیری‌های لازم و مساعدت‌های سازمان، دستگاه‌های به روز در این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید که کیفیت خدمات درمانی را ارتقا خواهد داد.

سیدی درباره سالن ورزشی بیمارستان عالی نسب بیان کرد: سالن چندمنظورۀ عالی نسب در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارد که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به احداث درمانگاه‌های تخصصی و رادیوتراپی در محوطه بیمارستان عالی‌نسب؛ از ترسیم نقشه‌های بیمارستان جدیدالاحداث تبریز در محل بیمارستان ۲۹ بهمن خبر داد و گفت: کارهای اجرایی احداث این بیمارستان تا پایان سال آغاز خواهد شد.

در این مراسم دکتر قیامی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران برای دکتر حمیرا علمداری آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

علمداری، سرپرست جدید عالی‌نسب با تقدیر از زحمات سرپرست پیشین بیمارستان گفت: باید از تمام پتانسیل همکاران برای ارائه خدمات درمانی ایمن به بیمه‌شدگان استفاده کرده و با کسب درجه برتر در اعتباربخشی وزارت بهداشت شایستگی‌های بیمارستان عالی‌نسب را نشان داد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات قیامی تقدیر و حکم انتصاب علمداری تقدیم شد.

کد خبر: 69949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =