سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران در لرستان

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ و تسهیلات متمرکز توسط شعب این بانک در استان سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، بهروز بالاوندی در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: بانک رفاه کارگران برای اولین بار در شبکه بانکی، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می‌توانند از این اوراق برای تامین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند.

وی افزود: همچنین با حمایت و مساعدت این بانک، تعهدات ساخت چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت و جاده الیگودرز - مسجد سلیمان و ازنا -شازند انجام شده است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با اشاره به تهیه بسته‌های اقتصادی گفت: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحدهای تولیدی بسته‌های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه برای فعالیت‌های توسعه‌ای بنگاه‌های اقتصادی تهیه و عرضه می‌کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته‌های جداگانه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بانک رفاه کارگران با سرمایه مناسب و برخورداری از شاخص‌های استاندارد مالی نظیر کفایت سرمایه به عنوان دومین بانک سودآور کشور، علاوه بر خدمت‌رسانی به حوزه‌های اجتماعی، حضور موثری در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور دارد و حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

بالاوندی افزود: پرداخت تسهیلات در بخش‌های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت، ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کارهای تولیدی از برنامه‌های اصلی بانک رفاه کارگران در سطح کلان است و شعب استان نیز تلاش خود را در راستای حمایت از این واحدها به کار خواهد گرفت.

کد خبر: 69892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =