پرواز به تهران گران شد

بررسی بلیط پروازهایی که از برخی کشورهای منطقه به ایران برای امروز اعلام شده گویای آن است که تعطیلی یک روزه فرودگاه‌های ایران موجب شده قیمت بلیط پروازها برای امروز نسبت به روزهای گذشته افزایشی قابل توجه داشته باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، از اولین ساعات بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) برخی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه‌های تهران تعطیل شده و پروازهایی که از مبدا و به مقصد آنها بود کنسل شد.

حال پس از گذشت بیش از ۳۰ ساعت فعالیت فرودگاه‌ها از ساعت ۶ امروز(دوشنبه، ۲۷ فروردین) از سر گرفته شده اما مروری بر قیمت پروازهای ورودی بین‌الملل گویای آن است که این تعطیلی یک روزه قیمت‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش داده است بطوری که در برخی مسیرهای پر مسافر مانند استانبول قیمت بلیط بازگشت حتی از ایام عید نیز بیشتر شده است.

اکنون قیمت ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران برای امروز ۱۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان است در حالیکه مثلا برای روز شنبه در این مسیر حتی بلیط‌هایی با قیمت هفت میلیون تومان و کمتر نیز به فروش رسیده بود و با قیمتی حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان برای مسافران گزینه‌های متعددی برای خرید بلیط‌های چارتری وجود داشت.

البته برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته در این مسیر مجددا قیمت‌ها کاهش پیدا کرده و قیمت‌ها به ترتیب از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و در روز پنج‌شنبه حتی به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

در پروازهای دبی به تهران نیز امروز کمترین قیمت بلیط هواپیما ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است در حالیکه این رقم برای فردا به ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و برای روز چهارشنبه ارزان‌ترین بلیط این مسیر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

برای امروز از این مبدا پنج پرواز به مقصد تهران وجود دارد که قیمت بلیط در یکی از پروازها به ۱۰۱ میلیون تومان می‌رسد.

از دیگر مسیرهای پر تردد نیز می‌توان به نجف اشاره کرد که البته دراین مسیر افزایش قیمت‌ها منطقی‌تر بوده و قیمت پروازهای امروز از پنج میلیون و ۶۶۰ هزار تومان شروع شده و به هشت میلیون و ۳۳۵ هزار تومان می‌رسد. البته حتی در همین مسیر هم قیمت بلیط برای فردا و پس فردا به ترتیب از چهار میلیون و ۷۰۰ و چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

کد خبر: 69733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =