انجام بیش از ۱۰ هزار خدمت دندانپزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۹ خدمت دندانپزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان تحت پوشش در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی قم، مهدی محصل ضمن تبریک فرار سیدن ۲۳ فروردین ماه به عنوان روز دندانپزشک به دندانپزشکان همکار و مراکز طرف قراداد گفت: مدیریت درمان استان قم در چهار مرکز ملکی با سه دندانپزشک در حال خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان است که در سال ۱۴۰۱ تعداد دندانپزشکان پنج نفر بود و امیدواریم با پیگیری‌های متعدد در سال جاری بتوانیم تعدادی از دندانپزشکان استان را برای همکاری دعوت کنیم.

وی افزود: در مراکز ملکی تامین اجتماعی خدمات دندانپزشکی شامل جراحی نسج سخت، جراحی نسج نرم،کشیدن، جرم‌گیری معاینه و فیشور سیلانت دندان، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود که در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۹ خدمت دندانپزشکی به مراجعان انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اهمیت گسترش پوشش بیمه‌ای درباره خدمت دندانپزشکی و لزوم افزایش تعرفه‌ها برای جذب دندانپزشک بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ دندانپزشک نیز به عنوان دندانپزشک طرف قراداد در مراکز درمانی و مطب‌ها بر اساس تعرفه مصوب و خدمات تحت تعهد، ۱۶ هزار و ۸۲۶ خدمت دندانپزشکی به بیمه‌شدگان تحت پوشش ارائه کرده‌اند.

با توجه به امکانان مناسب دندانپزشکی در مراکز ملکی تامین اجتماعی و راهبرد افزایش خدمت دندانپزشکی به بیمه شدگان، مدیریت درمان استان قم آماده عقد قراداد همکاری با دندانپزشکان استان قم است.

کد خبر: 69704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =