بهره‌برداری از هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان قاسم سلیمانی ابهر در سال جاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افتتاح پروژه ارتقای هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیرعباس جراحی علمداری با بیان اینکه تحول حوزه در درمان تامین اجتماعی استان نتیجه رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم و در راستای جهش تولید برای دسترسی آسان ساکنان همه مناطق استان به خدمات درمانی و پزشکی است گفت: اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در بخش درمان زنجان، کم نظیر و بی‌سابقه است به گونه‌ای که پروژه طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی در فضای تقریبی پنج هزار مترمربع با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ آغاز و هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی افزود: پروژه درمانگاه سهروردی خدابنده نیز در روز پایانی سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی و با اعتبار اولیه ۷۶۰ میلیارد ریال از مرداد ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد و هم اکنون با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن ارتقای هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد که اوایل سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سالانه افزون بر ۲ میلیون ۸۰۰ هزار مراجعه رایگان به مراکز تابعه درمانی این استان انجام می‌شود گفت: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، دو دستگاه آمبولانس تویوتا هایس جهت تجهیز ناوگان خودروهای درمانی تحویل بیمارستان های امام حسین(ع) زنجان و شهید سلیمانی ابهر تحویل داده شده است.

جراحی علمداری ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت سیزدهم شاهد تکمیل پروژه های درحال ساخت توسعه بیمارستان شهید سلیمانی و درمانگاه سهروردی خدابنده خواهیم بود. وی یادآور شد: رویکرد تامین اجتماعی برای افزایش زیرساخت‌های بخش درمان، صیانت مالی از مردم در راستای عدالت محوری و ارائه خدمات ارزان و باکیفیت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیمه‌شدگان (بیمه شدگان بالای ۶۰سال) خدمات درمانی مورد نیاز را در بیمارستان‌های دولتی و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بصورت رایگان دریافت می‌کنند، گفت: این حرکت فراگیر دولت سیزدهم منجر به تحول گسترده در دریافت خدمات افراد تحت پوشش شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: مدیریت درمان استان طی سال گذشته و در انجام وظایف اجتماعی نیز با استقرار ۲۱ مورد پایگاه سنجش سلامت (درپیاده روی اربعین حسینی، مصلی های نماز جمعه و مساجد مناطق محروم) خدمات رایگان سلامت را در اختیار بیمه‌شدگان، زوار، نمازگزاران و مردم مناطق محروم جامعه قرار داد.

کد خبر: 69698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =