حمایت از اقدامات سازمان تامین اجتماعی وظیفه مجلس شورای اسلامی و مطبوعات است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های تامین اجتماعی استان گفت: حمایت از اقدامات سازمان تامین اجتماعی وظیفه مجلس شورای اسلامی و مطبوعات است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: حمایت از اقدامات سازمان تامین اجتماعی وظیفه مجلس شورای اسلامی و مطبوعات است.

وی از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بین النسلی نام برد و افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گری کشور با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۴۶ میلیون نفر از مردم کشورمان بدون اخذ ریالی از دولت و بیت المال به خوبی توانسته نقش مهمی در ایجاد امید به زندگی و آرامش روانی در جامعه ایفا کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود شأن تامین اجتماعی را بسیار مهم و والا عنوان و بیان کرد: اگر در میان مردم کشورمان این مساله به خوبی جا بیافتد که بعد از بازنشسته شدن، سازمان تامین اجتماعی حداقل زندگی را برای آنها فراهم می‌کند بسیاری از مشکلات ناشی از ثروت‌اندوزی و نگرانی از آینده در میان مردم کاهش می‌یابد همانطوری که در میان مردم کشورهای اروپایی به خوبی جا افتاده است.

نیکزاد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌نظیر و مثال زدنی میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در هدایت موفق و مدبرانه سازمان تامین اجتماعی از توجهات در خور توجه و تحسین برانگیز ایشان به استان اردبیل قدردانی و اقدامات انجام شده در تامین اجتماعی استان اردبیل را به ویژه در سه سال اخیر بی‌نظیر و ماندگار عنوان کرد.

کد خبر: 69695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =