استقبال بیش از ۴۵۰ هزار خانوار سیستان و بلوچستانی از مرحله دوم فجرانه کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از استقبال۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار در استان از مرحله دوم فجرانه کالابرگ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام سجادی، امام جمعه موقت زاهدان با قدردانی از موضع وی در نماز جمعه دهم فروردین زاهدان نسبت به تاثیر مثبت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، بیان کرد: این طرح با هدف ارتقای وضعیت سبد معیشت خانوار و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله دوم طرح فجرانه که از ۱۷ اسفند سال گذشته شروع و تا ۱۷ فروردین امسال ادامه داشت، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار با مجموع ۵۳۸ هزار و ۷۹۸ تراکنش از فروشگاه‌های عامل طرح در استان خرید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله سوم این طرح از بیستم فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دار خواهد بود.

وی یادآور شد: بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه در سیستان و بلوچستان متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و این امکان برای فروشگاه‌هایی که توانایی عرضه ۱۱ قلم کالای مشمول این طرح را دارند، فراهم است تا به جمع فروشگاه‌های عامل بپیوندند.

کد خبر: 69585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =