برگزاری آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری تأمین اجتماعی خوزستان

آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری تأمین اجتماعی خوزستان در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل و معاونان تأمین اجتماعی استان و منتخبان این برنامه فرهنگی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان، آئین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری تأمین اجتماعی خوزستان در سال ۱۴۰۲ با حضور عبدالرضا روشنی، مدیرکل و معاونان تأمین اجتماعی استان خوزستان و منتخبان این برنامه فرهنگی اجتماعی به منظور تقدیر و تشکر از خدمات بی‌دریغ بازنشستگان، برگزار شد.

در این مراسم، عبدالرضا روشنی، بازنشستگان را مایه‌ خیر و برکت در جامعه و گنجینه‌هایی از خرد و تجربه معرفی و ضمن تبریک انتخاب آنان حضور شخصیت‌های برجسته و فرهیخته در خانواده‌ بزرگ تأمین اجتماعی را سبب مباهات و افتخار مجموعه قلمداد و از این عزیزان به‌منزله ثروت واقعی یاد کرد.

وی بازنشستگی را دوره‌ کمال و پرباری اندیشه و بلندای زندگی هر فرد دانسته و بیان کرد: باید فرصت تکریم و تجلیل از بازنشستگان را مغتنم شمرد و منزلت و جایگاه آنان را پاسداشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان، بازنشستگان را به‌منزله‌ سرمایه‌های بی‌بدیل و ارزشمند دانست که با تکیه بر دانش و تعالی سجایای اخلاقی در سال‌های خدمت موجب پیشرفت و آبادانی کشور و تأثیرگذار در تحول و توسعه بوده‌اند.

در پایان این مراسم، از خزعل محمدی و فرشید اکبری به‌عنوان بازنشستگان منتخب و برتر کشوری تأمین اجتماعی خوزستان بر اساس شاخص‌های تعیین شده، با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر: 69357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =