دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان از بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به همراه نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان شهید املاکی بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، حسین ابراهیمی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ به اتفاق مهرداد لاهوتی، منتخب مردم لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید املاکی لنگرود ضمن دیدار با کارکنان، چالش‌های موجود جهت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه‌شدگان را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان شهید املاکی لنگرود را گامی اساسی جهت کاهش دغدغه‌های درمانی مردم منطقه دانست و گفت: این بیمارستان با تلاش‌های جهادی مجموعه مدیریت تامین اجتماعی استان گیلان در اسفند ماه ۱۴۰۱ افتتاح شد.

وی افزود: امیدواریم با نگاه ویژه نهادهای ذیربط، مسئولان استانی و همراهی منتخبین مردم گیلان در مجلس دوازدهم با تجهیز بیمارستان‌های حضرت رسول(ص) رشت و شهید املاکی لنگرود و نیز سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی سطح استان گام‌های بیشتری در جهت ارتقا درمان استان و نیز کاهش دغدغه های مردم برداریم.

ابراهیمی عدم صدور پروانه بهره‌برداری از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستان شهید املاکی را بزرگترین چالش و مانع جهت استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان جهت ارائه خدمات به مردم دانست و بیان کرد: در تلاش هستیم با رایزنی و اقدامات موثر، مسائل پیش رو در این باره را مرتفع کنیم تا با دریافت پروانه بهره‌برداری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بیمارستان بتوانیم بیشترین خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مردم و بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

مهرداد لاهوتی نیز ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان که منجر به اتمام پروژه، تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی در سال ۱۴۰۱ گردید گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان کشوری و استانی، بیمارستان شهید املاکی به یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمت به مردم منطقه تبدیل شود.

کد خبر: 69348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =