تعیین تکلیف ۲۲ تعاونی مشکل‌دار زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده ۲۲ تعاونی مشکل‌دار در این استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، طیب جعفری با بیان اینکه برخی از تعاونی‌های مشکل‌دار استان که عمده آنها در حوزه مسکن بودند، ‌سال ها دچار مشکلات و مسائلی بودند گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته با تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی‌های مهم و مشکل‌دار استان، پیگیری مشکلات این تعاونی‌ها به صورت فرا دستگاهی در استان در دستور کار قرا گرفت که تاکنون نتایج خوبی در پی داشته است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته بسیاری از این مشکلات حل و فصل شد.

جعفری افزود: برخی تعاونی‌ها در استان در مراجع قضایی مشکلاتی دارند یا اینکه در داخل خود تعاونی‌ها مسائلی به وجود آمده است که در ستاد ساماندهی تلاش‌ها بر این این متمرکز شد تا این مشکلات حل و فصل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: اکنون هماهنگی‌های خوبی در استان با دستگاه قضایی درباره مسائل تعاونی‌ها شکل گرفته و یک ادبیات واحد پیرامون این موضوع در استان به منظور حل مشکلات ایجاد شده است.

جعفری افزود: پیش از این اعضای برخی تعاونی‌های مشکل‌دار دست به تجمعاتی می زدند ولی اکنون مسائل این تعاونی‌ها در مسیر حل شدن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر هزار و ۳۰۸ شرکت تعاونی در این استان فعالیت دارند که زمینه اشتغال ۱۵ هزار و ۳۳۹ نفر در آنها فراهم شده است.

کد خبر: 69347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =