تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی دلوار در آینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در بازدید نوروزی از پروژه درمانگاه دلوار از فرایند تجهیز و جذب نیروی انسانی این درمانگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی در اولین روز کاری سال جدید به منظور بررسی روند تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی دلوار از این پروژه بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به نهایی شدن مراحل احداث پروژه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی دلوار یکی از پروژه‌های مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر است که با تکمیل و بهره‌برداری آن، ارائه خدمات درمان مستقیم تامین اجتماعی در شهرستان تنگستان محقق خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: تلاش می‌کنیم مراحل تجهیز این پروژه و جذب نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم تا مردم منطقه از خدمات درمانی آن بزودی بهره‌مند شوند.

اسماعیلی به افزایش ظرفیت خدمات درمانی در شهرستان تنگستان اشاره و بیان کرد: با نهایی شدن مراحل آماده‌سازی زمین درمانگاه تامین اجتماعی اهرم، ساخت دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی نیز در شهرستان تنگستان به‌زودی آغاز می‌شود.

کد خبر: 69294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =