هشدار قرمز سازمان هواشناسی نسبت وقوع سیلاب در ۳ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در پی بارش باران، رعدوبرق_ وزش باد شدید گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: هشدار سطح قرمز شماره ۱ سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ در ارتفاعات و نوامبر سردسیر صادر شد.

وی افزود: در روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، استانهای کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، جنوب و شرق لرستان این سامانه بارشی فعال است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران‌ در این ۳ استان‌ به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در پی این هشدار در نظر گرفته شده است.

محمودی اضافه کرد: با توجه به سفر های نوروزی فاصله گرفتن از حاشیه و بستر رودخانه ها تفرجگاه ها واقع در حریم و بستر رودخانه ها الزامی می‌باشد و درصورت هرگونه حادثه با شماره ۱۱۳ ندادی امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر: 69238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =