انتخاب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده حوزه نماز

در مراسم تجلیل از فعالان برگزیده اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده حوزه نماز تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در آئین ویژه‌ای با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی و مسئولان ارشد ستاد اقامه نماز استان، دستگاه‌های برتر استان در حوزه نماز معرفی و از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده نماز قدردانی به‌عمل آمد.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: نماز آثار و برکات فراوانی دارد که هم زندگی فردی و هم زندگی اجتماعی و سازمانی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق دیگران، کاهش اضطراب در سالخوردگی و بازنشستگی، تواضع و فروتنی و آرامش روحی و روانی را از برکات اقامه نماز برشمرد و افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات سبب می‌شود کارمندان شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند همچنین باعث سلامت روحی در محیط اداری، فعال شدن حیاء در امور اجتماعی و خودکنترلی افراد نسبت به رفتارهای ناسالم و رفع آسیب‌های اداری می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم نماز را ویترین دین مبین اسلام خواند و گفت: نماز رابطه عاشقانه خالق و مخلوق است و اگر بتوانیم این فریضه را نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

رحمتی بر لزوم فراهم کردن بسترهای لازم و زمینه برگزاری نماز جماعت در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز تجاری و حل مشکل کمبود امام جماعت در مساجد استان تاکید کرد و توجه بیشتر به نمازخانه‌های بین راهی استان را خواستار شد.

کد خبر: 69187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =