آیین تکریم و معارفه سرپرست پلی‌کلینیک تامین اجتماعی طبس

آیین تکریم و معارفه سرپرست پلی‌کلینیک تامین اجتماعی طبس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر امین الاهی و معرفی دکتر مریم طالب زاده به عنوان سرپرست جدید این مرکز درمانی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهر طبس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و خدمت‌رسانی به این قشر زحمتکش از جمله ارزش‌های سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌آید.

ابوالفضل سبحانی با تاکید بر اصل تفویض اختیار، استفاده از خرد جمعی و جانشین‌پروری بیان کرد: کمبود نیرو و عدم جانشین‌پروری در کنار محدودیت‌های سازمانی و قانونی باعث ایجاد محدودیت در ارائه برخی خدمات به بیمه‌شدگان و کارکنان از جمله نقل و انتقالات و ارتقاء نیروها می‌شود و رفع این محدودیت‌ها با توسعه درمان استان رقم می‌خورد.

وی افزود: خدمات درمانی در سازمان با جود هزینه‌های گزاف درمان به صورت رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و به دلیل محرومیت قشر زیادی از بیمه شدگان باید تلاش کنیم از ظرفیت کامل خدمات مراکز درمانی به نحو احسن استفاده شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: با ملکی شدن بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند فضای درمان در استان توسعه خواهد یافت و باعث عدم مراجعه بیمه شدگان استان به سایر استان‌ها برای دریافت خدمات درمانی خواهد شد.

کد خبر: 69077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =