تیزر تبلیغاتی تأمین‌اجتماعی تندیس زرین جشنواره پویانمایی را دریافت کرد

تیزر تبلیغاتی سازمان تأمین اجتماعی با موضوع بیمه زنان خانه‌دار و دختران که یکی از تولیدات این سازمان در قالب پویش اطلاع‌رسانی طرح بیمه فراگیر خانواده بوده و در رسانه‌های مختلف به نمایش در آمده است؛ در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در بخش‌های مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر انیمیشن سازمان سینمایی سوره، دبیر جشنواره پویانمایی تهران، سفیر چک و اسلواکی در ایران، مدیرعامل بنیاد ملی پویانمایی و اعضای هیأت داوران بخش ملی و بین‌الملل این جشنواره برگزار شد، «علیرضا پورشکوری» کارگردان تیزر تبلیغاتی بیمه زنان خانه‌دار و دختران، در بخش مسابقه ایران دیپلم افتخار اثر برگزیده تبلیغاتی و همچنین در بخش مسابقه بین‌الملل، تندیس زرین بهترین اثر تبلیغاتی را برای این تیزر دریافت کرد.

این تیزر تبلیغاتی با موضوع بیمه زنان خانه‌دار و دختران، روایتی استعاری از مفهوم بیمه و ایجاد امنیت خاطر و آرامش در برابر مخاطرات داشته و به سفارش اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه و ایده‌پردازی و تولید علیرضا نصرتی و علیرضا پورشکوری تولید شده است. کارگردانی این تیزر نیز بر عهده علیرضا پورشکوری بوده است.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران، در اسفند ماه سال جاری در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش ۳۳۴ فیلم انیمیشن کوتاه و بلند ایرانی و خارجی برگزار شد.

هیأت انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی بیش از ۱۰۳۴ فیلم از ۷۲ کشور مختلف جهان و ۵۲۴ فیلم ایرانی را بازبینی و ۱۹۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل ۳۲ فیلم ایرانی و ۱۶۵ فیلم خارجی انتخاب کردند.

در مسابقه بین‌الملل این جشنواره، تیزر بیمه زنان خانه‌دار و دختران، به‌عنوان اثر برگزیده بخش تبلیغاتی، جایزه تندیس طلایی این بخش را از آن خود کرد. در مسابقه ایران این جشنواره نیز ۱۳۹ اثر شامل فیلم کوتاه، کودک و نوجوان، تجربی، تلویزیونی، تبلیغاتی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دانشجویی و فیلم بلند از سوی هیأت انتخاب جشنواره، معرفی شده بودند که بعد از پخش این انیمیشن‌ها و با رأی هیأت داوران جشنواره، تیزر بیمه زنان خانه‌دار و دختران، در بخش آثار تبلیغاتی به عنوان اثر برگزیده هیأت داوران، دیپلم افتخار جشنواره را به نام خود ثبت کرد.

کد خبر: 69074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =