برگزاری کمیته فصلی زنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با حضور مدیر درمان

کمیته فصلی زنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با حضور مدیردرمان، مشاور زنان مدیریت درمان استان و رابطان مراکز درمانی تابعه با هدف طرح مطالبات و بررسی مشکلات و مسائل ویژه زنان تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان همدان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در جمع اعضای کمیته زنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بر رسیدگی بر مطالبات و مسائل زنان همکار به ویژه در مسائل مرتبط با جوانی جمعیت، فرزندآوری و حمایت از خانواده تاکید کرد.

کرباسیان، مشاور مدیر درمان استان در امور زنان در این نشست که در درمحل مدیریت درمان استان برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از بازدید و سرکشی‌های انجام شده به مراکز درمانی تابعه و دریافت چهره به چهره مطالب و مسائل به صورت میدانی، اقدامات انجام شده توسط کمیته زنان را تشریح کرد.

رابطان زنان مراکز نیز در این جلسه با انعکاس مشکلات و مطالبات همکاران به مدیر درمان در راستای رسالت و اهداف کمیته پیشنهاداتی را ارائه دادند؛ پیشنهاداتی درباره تشویق عملی به ازدواج و فرزندآوری و جوانی جمعیت، اقدامات ممکن برای فرهنگ سازی و تشویق مراجعان به فرزندآوری، رفع موانع موجود بر سر راه مهد کودک بیمارستان‌ها، تاکید بر اقدامات حول محور کرامت مادری، تسهیلات و تمهیداتی برای زنان در امور پاس شیر، ساعت و شیفت کاری و ... از جمله مطالب طرح شده در این کمیته بود .

کد خبر: 69003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =