برگزاری یازدهمین همایش تجلیل از کارفرمایان برتر استانی در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان،مقامات، فعالان تشکل‌های کارفرمایی و مدیران حوزه‌های کار و تولید و صنعت استان، آئین تجلیل از ۱۰ کارفرمای برتر تامین اجتماعی استان کرمان بر اساس شاخص‌های بیمه‌ای و انجام دقیق تکالیف قانونی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این آئین بیان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای توسعه تعامل اثربخش با شرکای اجتماعی و تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان خوش‌حساب نسبت به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تجلیل از کارفرمایان نمونه اقدام کرده است.

محمود شیخ شعاعی گفت: این جشنواره بیشتر به‌منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان کالای ایرانی و طبق روال سال‌های گذشته در راستای حمایت از کارفرمایان و ترغیب و تشویق آنها به تولید و اشتغال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در فرایند انتخاب کارفرمایان نمونه در ابتدا کمیته ارزیاب شعب در نقاط مختلف استان به‌ویژه در شهرستان‌ها عملکرد کارفرمایان را مورد بررسی قرار دادند و افراد برتر شناسایی و به استان معرفی شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان یادآور شد: پس از ارزیابی شعب شهرستان، کمیته ارزیاب در مرکز استان تشکیل و افراد معرفی شده غربالگری نهایی و افراد برتر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان جزو استان های تیپ یک به شمار می‌رود و امسال تعداد ۱۰ سهمیه به استان اختصاص داده شده بود گفت: همچنین علاوه بر آن یک نفر از کارفرمایان برتر سطح اول به عنوان کارفرمای برتر ملی انتخاب و جهت جشنواره ملی معرفی شد.

شیخ شعاعی افزود: کارفرمایان برتر استان در چهار سطح کارگاه‌های با بیش از ۱۰۰ نفر بیمه شده، دارای ۵۰ تا۱۰۰ نفر بیمه شده، ۶ تا ۴۹ نفر بیمه شده، دارای ۱ تا ۵ نفر بیمه شده ارزیابی شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان بیان کرد: شاخص‌های بیمه‌ای مهم‌ترین معیار انتخاب کارفرمایان برتر بوده و ارائه به موقع لیست حق بیمه کارکنان، واقعی سازی دستمزدها، عدم بدهی معوق حقوق و یا معوقات بیمه‌ای، نداشتن پرونده کارگری _کارفرمایی، رعایت ایمنی و کاهش خطرات ناشی از بی‌احتیاطی در کار و همچنین استفاده پررنگ از سامانه غیرحضوری در انجام امورات در انتخاب افراد و کارفرمای برتر تأثیر مستقیم دارد.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، افزایش تعاملات دو طرفه، افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین الگوسازی و معرفی الگوهای برتر تنها بخشی از اهداف این جشنواره است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید برگزار می‌شود.

کد خبر: 68993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =