برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی ویژه دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه

همایش یک روزه یادگیری قوانین و مقررات سازمان تامین‌اجتماعی (دیتا) ویژه اداره‌ کل امور مالیاتی استان کرمانشاه در محل سالن آمفی تئاتر این اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، به‌منظور آگاهی‌بخشی شرکای اجتماعی از مجموعه قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی روز دوشنبه همایش و کارگاه آموزشی یک روزه‌ای با تدریس تخت‌توانی، رئیس اداره مستمری‌ها و حامد مردان نیا، کارشناس متخصص اداره وصول حق بیمه اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان در محل سالن جلسات اداره‌کل امور مالیاتی استان برگزار شد.

در این دوره یک روزه سرفصل‌های آموزشی حوزه تعهدات و منابع بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی اعم از مقررات بازنشستگی مشمولین ماده ۱۰۳، ضوابط مربوط به مواد ۳۷، ۲۸ و ۳۹ قانون تامین‌اجتماعی و سایر سرفصل‌های آموزشی مربوطه به فراگیران آموزش داده شد.

سازمان تامین‌اجتماعی با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه‌ای و با توجه به لزوم آگاهی بخشی‌شرکای اجتماعی داز مجموعه قوانین و مقررات تأمین اجتماعی اقدام به برگزاری گسترده دوره‌های یادگیری در سطح استان کرمانشاه کرده است.

با توجه به‌ رویکرد تحولی سازمان تامین‌اجتماعی در امر فرهنگ‌سازی بیمه‌ای در بین آحاد جامعه لذا کلیه تشکل‌های صنفی، نهادهای حاکمیتی، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و بطور کلی تمامی شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی می‌توانند با مراجعه و پیگیری از طریق اداره روابط عمومی و امور فرهنگی از بسترهای آموزشی فراهم شده بهره‌مند شوند.

کد خبر: 68796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =