افزوده شدن۲۰هزار متر زمین به مساحت مراکز درمانی ملکی تامین‌اجتماعی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ساخت ۵ مرکز درمانی در شهرهای اردل، بروجن، شلمزار، سامان و شهرکرد خبر داد و گفت: با ساخت این مراکز، نزدیک به ۲۰ هزار متر زمین به مساحت مراکز درمانی ملکی استان اضافه خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی گفت: ساخت ۵ مرکز درمانی در شهرهای اردل، بروجن، شلمزار، سامان و شهرکرد در دست اقدام است و بدین ترتیب نزدیک به ۲۰ هزار متر زمین به مساحت مراکز درمانی ملکی اضافه خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰۰ هزار بیمه شده تامین‌اجتماعی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ هزار نفر بیمار خاص و صعب العلاج با تشکیل پرونده در مدیریت درمان استان از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای رفاه حال بیمه‌شدگان در مناطقی که سازمان مرکز درمانی و یا بیمارستان ندارد ارائه خدمات درمانی بستری برای افراد بالای ۶۰ سال بصورت رایگان انجام می‌شود ادامه داد: بیماران مزمن می‌توانند داروی مورد نیاز خود را به‌صورت ماهیانه از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی بصورت رایگان تهیه کنند.

وی گفت: در استان سالیانه به بیش از سه میلیون نفر خدمات سرپایی و ۱۵ هزار نفر خدمات بستری در مراکز ملکی و بیش از ۵ ملیون نفر خدمات سرپایی و ۴۵ هزار نفر خدمات بستری در مراکز دانشگاهی و طرف قرارداد خدمات درمانی ارائه می‌شود.

کد خبر: 68560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =