تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان و نشان اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه و اولین جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی، از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی بیان کرد: جشنواره امتنان هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در سطوح مختلف کارگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان نام‌نویسی جامعه هدف در سامانه جشنواره، مجموعا ۱۲۹۹ طرح ثبت‌نام که از این تعداد ۱۵۸ طرح در بخش کشاورزی، ۳۳۰ طرح در بخش صنعت و تعداد ۵۰۳ طرح در بخش خدمات بود و همچنین علاوه بر آن، تعداد ۲۰۸ گروه کار در بخش‌های سه‌گانه اقتصادی فرایند ثبت‌نام را انجام دادند که امروز در مراسم اختتامیه، از ۷ طرح نمونه استانی تجلیل به‌عمل آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان، بطور همزمان آیین پایانی نخستین جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد.

سلامی گفت: در این جشنواره نیز تلاش شد تا از زحمات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعت گرانی که در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و توسعه زنجیره‌های ارزش اقدام کرده بودند، تجلیل شود.

وی افزود: در این بخش ۶ بنگاه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفته و نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.

کد خبر: 68502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =