پرداخت ماهیانه ۴۵ هزار میلیارد تومان تعهدات به مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی البرز

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز در پنجمین جلسه شورای اداری که با حضور معاونان اداره کل، روسای شعب و روسای واحدهای تخصصی اداره کل تشکیل شد از پرداخت ماهیانه ۴۵ هزار میلیارد تومان تعهدات به مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی البرز خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر گفت: رضایتمندی مردم مهمترین موضوع و اصل ماست و در حال حاضر مسئولیت‌پذیری مثل گذشته نیست و هر کس بپذیرد که یک مسئولیت شرعی بر عهده اش است و باید در برابر خدا و مردم پاسخگو باشیم .
وی افزود: خدا بخواهد به کسی توفیق بدهد، کار دیگران را بر عهده اش می گذارد و ما باید با نگاه معنویت، تحول و گشایش به انجام امور مردم نگاه کنیم .
مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز ضمن اعلام کسب رتبه برتر استان در بین ادارات کل بیمه ای سراسر کشور گفت: یقینا کسب این رتبه نشان از تعهد و شایستگی یکایک همکاران عزیزم در استان است و من از همراهی، همکاری و زحمات صادقانه کلیه همکاران پرتلاش و زحمتکش استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با بیان اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت مردم گفت: ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و باید ضمن تلاش در جهت ترغیب آحاد جامعه جهت شرکت در انتخابات و عدم جانبداری از نامزدهای خاص در محیط اداری پا به پای مردم شریف استان در انتخابات شرکت کنیم.
سعدزاده ادامه داد: مهمترین چیزی که در جلسه شورای معاونان مطرح است بحث وصول حق بیمه است تا بتوانیم بر اساس آن به تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت خویش عمل کنیم و بر همین اساس سازمان ماهیانه مبلغ ۴۵ هزار میلیارد تومان تعهدات به مستمری بگیران پرداخت می‌کند بدون اینکه مبلغی بابت این موضوع از بانک ها استقراض کند.
وی در این جلسه با تاکید بر صرفه‌جویی همکاران در مصرف انرژی گفت: جهت جلوگیری از قطع گاز در شعب در فصل زمستان روسای شعب اهتمام ویژه ای بر مصرف بهینه گاز داشته باشند و همچنین مصرف بهینه آب را نیز مد نظر داشته باشند .
در پایان این جلسه نیز از همکاران نمونه ستاد اداره کل استان آقای چراغی و خانم پناهی با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تجلیل به عمل آمد .

کد خبر: 67886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =