بیش از یک‌هزار نفر در دلگان سیستان و بلوچستان صاحب شغل شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال یک هزار و ۳۶ نفر در این شهرستان صاحب شغل شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه صغری بزمانی با بیان این مطلب افزود: تعهد اشتغال دلگان در سالجاری، ۷۱۷ نفر بود که با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی تا امروز فراتر از آن محقق شده است و بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه رصد اشتغال و ثبت اطلاعات یک هزار و ۳۶ نفر به عنوان شاغل جدید، میزان تحقق تعهد اشتغال شهرستان دلگان ۱۴۴ درصد بوده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب کشاورزی از جمله، حنا، چای ترش، خرما و سایر محصولات، کارآفرینی در بخش بسته‌بندی می‌تواند نقش بسزایی در رونق اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار این شهرستان داشته باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلگان بیان کرد: اجرای طرح گازرسانی به دلگان و سایر طرح‌های عمرانی و همچنین حوزه صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان است که در صورت بالفعل شدن آنها، اشتغالزایی مطلوبی در منطقه ایجاد می‌شود.

بزمانی افزود: جویندگان کار و صاحبان کسب و کار در شهرستان دلگان می‌توانند با نام‌نویسی در سامانه جستجوی شغل، به بهبود وضعیت اشتغال و تسهیل شرایط برای اتصال نیروی کار با واحدهای اقتصادی کمک کنند.

کد خبر: 67833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =