ابطال مجوز دو کاریابی غیرفعال و صدور مجوز برای کاریابی‌های جدید در سیستان و بلوچستان

در جلسه کمیته هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی سیستان و بلوچستان، اعضا به ابطال مجوز دو دفتر کاریابی غیر فعال و صدور مجوز برای دو کاریابی جدید رأی دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یکی از وظایف کمیته هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی، نظارت و پایش این مراکز است که امسال بشکل ویژه‌تری در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

محمد عزت‌یار بیان کرد: با توجه به عدم فعالیت مؤثر دو دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان، اعضا به ابطال مجوز این دفاتر رای دادند.

وی افزود: همچنین با توجه به درخواست متقاضیان، مجوز راه اندازی دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در شهرستان های زابل و چابهار صادر شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

عزت‌یار گفت: شناسایی فرصت‌های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی‌هاست و هم‌چنین این مراکز باید اطلاعات بکار گمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.

وی افزود: در حال حاضر، ۸ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در سطح استان فعال هستند.

کد خبر: 67565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =