کسب رتبه نخست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در ستاد اقامه نماز کشور

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در بین ادارات کل بیمه‌ای و درمان کشور موفق به کسب رتبه نخست در ستاد اقامه نماز کشور شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، در نشستی که درباره رتبه‌های برتر ستاد اقامه نماز کشور در محل ساختمان سازمان مرکزی با حضور معاونت فرهنگی و درمان سازمان تشکیل شد و بقیه استان‌ها بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند احمد اسفندیاری، معاونت فرهنگی سازمان گفت: در بین ادارات کل بیمه‌ای و درمان کشور مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، موفق به کسب رتبه نخست شد که از تلاش‌ها و خدمات مدیر درمان استان تقدیر و تشکر می‌شود.

وی با اشاره به معرفی سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در سی‌امین اجلاس سراسری نماز که هفته گذشته در زنجان برگزار شد، افزود: این افتخار در سایه توجه به ادای این تکلیف الهی در مراکز تابعه این سازمان در ستاد و استان‌ها بدست آمده است. از میان ۹۰ دستگاه اجرایی در کل کشور ۸ دستگاه برگزیده شدند که سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان اجتماعی خدمت‌رسان در این حوزه به عنوان سازمان برگزیده در امر ترویج فرهنگ نماز و فراهم آوردن بسترهای اقامه نماز در واحدهای تابعه معرفی شد.

در همین راستا مجید یوسفی مقدم، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: کسب رتبه نخست در ستاد اقامه نماز کشور را مدیون زحمات تک تک پرسنل مدیریت درمان استان هستیم و خدا را شاکریم که با سختی‌ها و مصائب پیش رو همکارانی داریم که به فرمایش شهید رجایی که فرمودند "وقت نماز به نماز نگویید کار دارم به کار بگویید وقت نماز است" جامه عمل پوشیدند و من در همین جا از تک تک همکارانم بابت این دستاورد بزرگ تشکر می‌کنم.

وی در ادامه مطالب خود از اقداماتی که جهت ترویج نماز در واحدهای مختلف استان صورت گرفته گزارشاتی تقدیم کرد.

کد خبر: 67460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =