برگزاری جام معرفت در سیستان و بلوچستان

در اجرای عمل به فریضه جهاد تبیین و به منظور آشنایی کارکنان و خانواده‌های آنها با ابعاد جنگ رسانه‌ای دشمن و ارتقاء توانمندی آنان در پاسخگویی به شبهات، "جام معرفت" همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهدی حسینی، معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری قابل تأملی دارد، کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خانواده‌های آنهاست که با شبهه‌آفرینی وسیاه‌نمایی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی و یأس‌آفرینی، اهداف خبیثانه خود را پیش گیرند.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از ابزار هنر و رسانه و استفاده از روش‌های خلاقانه می‌تواند خنثی‌کننده برنامه‌های دشمنان باشد، افزود: در همین راستا "مسابقه جام معرفت" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی و برنامه‌ریزی شد تا در فضایی مهیج و رقابتی امکان پاسخ به شبهات روز را برای جامعه مخاطب فراهم کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جام معرفت یک طرح کتابخوانی جمعی است و افراد به صورت تیم با مطالعه منابع تعیین شده به رقابت با تیم‌های رقیب می‌پردازند گفت: این مسابقه در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و جامعه هدف آن کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های آنها است.

حسینی با تاکید بر اینکه سؤالات مسابقه از متن کتاب پرسمان که توسط قرارگاه جهاد تبیین تهیه و تدوین شده و بیانیه گام دوم انقلاب، طرح می‌شود افزود: طرح جام معرفت در یک رقابت جذاب و هیجان انگیز، میل به مطالعه و رقابت در کتابخوانی را افزایش می‌دهد و اهداف بسیار خوب و ارزشمندی را محقق می‌سازد.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: علاقمندان برای اطلاع از جزییات برگزاری این رویداد تبیینی و فرهنگی می‌توانند به اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنند.

کد خبر: 67434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =