هوای شهرهای صنعتی باز هم آلوده شد

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد شدید در جنوب شرق کشور از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام پیش‌بینی شده است که این شرایط در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، سبب انباشت آلاینده‌های جوی و تداوم آلودگی هوا می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: اواخر سه‌شنبه، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط آذربایجان‌غربی باران و برف آغاز خواهد شد. چهارشنبه نیز بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر، ادامه دارد. پنجشنبه در بخش‌هایی از نوار غربی کشور و استان‌هایی واقع در سواحل دریای خزر، دامنه و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

به گفته گودرزی، بارش‌ها کماکان تا جمعه ادامه دارد و چهارشنبه و پنجشنبه هوا در برخی مناطق، سرد می‌شود. امروز در برخی ساعت‌ها در جنوب‌شرق کشور، وزش باد شدید سبب بروز گرد و خاک خواهد شد. همچنین، آب‌های دریای عمان، امروز و فردا مواج و متلاطم است.

گودرزی افزود: تهران امروز آسمانی صاف و غبار محلی دارد و از فردا شب وزش باد در پایتخت رخ می‌دهد. پنجشنبه و جمعه انتظار بارش پراکنده در تهران وجود دارد که این شرایط هوای تهران را مطلوب می‌کند.

کد خبر: 67186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =