حذف پرداخت سهم ویزیت سرپایی بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی خارگ

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از حذف کامل حق پرداخت از سوی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراجعه به مراکز درمانی جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی درباره حذف فرانشیز خدمات سرپایی بیمه‌شدگان جزیره خارگ بیان کرد: به‌دلیل اینکه تملک زمین جهت احداث درمانگاه ملکی در جزیره خارک امکان‌پذیر نبود طرح پیشنهادی مدیریت درمان استان مبنی بر حذف پرداخت سهم بیمار در خدمات سرپایی از سوی سازمان مرکزی مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: این طرح بزودی اجرایی خواهد شد و بر اساس آن کل فرانشیز سهم بیمار بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در بیمارستان شرکت نفت و مرکز خدمات سلامت دانشگاهی مستقر در جزیره خارک بابت ویزیت سرپایی پزشکان و خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سی تی اسکن طبق تعرفه بخش دولتی توسط سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: اجرای این طرح در جزیره خارگ برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود و امیدواریم با اجرای آن، زمینه توسعه سایر خدمات درمانی تامین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان این جزیره فراهم شود.

اسماعیلی افزود: پیش از این و در جهت رفاه حال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی جزیره خارگ طرح حذف فرانشیز خدمات بستری نیز اجرایی شده است.

کد خبر: 67150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =