افتتاح بیمارستان تامین‌اجتماعی آبادان در آینده‌ای نزدیک

مدیران کل امور استان‌ها، درمان مستقیم و فنی مهندسی سازمان تامین‌اجتماعی از بیمارستان در حال ساخت آبادان بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، مهرزاد اکبرپور، مدیرکل امور استان‌ها، مهدی ناقوسی، مدیرکل درمان مستقیم و علی فرج زاده‌ها، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تامین‌اجتماعی با حضور در آبادان از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث این شهر بازدید کردند.

در این بازدید میدانی، قسمت‌های مختلف بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و موارد و کمبودها بررسی شد. همچنین در جلسه‌ای با نماینده پیمانکار و رایزنی‌های تلفنی با کارشناسان شرکت بازرگانی، کمبودهای تجهیزات چهارگانه از قبیل تجهیزات پزشکی، اداری،IT و تاسیساتی پیگیری و دستور داده شد در روند آماده‌سازی و رفع نواقص هر چه سریعتر اقدام شود.

هدایت‌اله عبدی زاده، مدیر درمان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان، مریم باقری، سرپرست بیمارستان ۱۷ شهریور و براتی، مدیر شرکت خانه‌سازی در استان، مدیران سازمان را در این بازدید همراهی کردند.

ساخت بیمارستان ١٦٠ تختخوابی تامین‌اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ٣.٥ هکتار و زیربنای ١٦ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ در ۶ طبقه آغاز شده و مراحل پایانی رفع نقص و تجهیز آن در حال انجام و قرار است به زودی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: 65955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =