شهرداری تهران  به بیماران اعصاب و روان خدمات ویژه ارائه می‌دهد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر توجه به افراد نیازمند به کمک و حمایت، از ارائه خدمات ویژه پایگاه‌های خدمات اجتماعی این سازمان به بیماران اعصاب و روان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، احمد احمدی صدر با اعلام اینکه ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی در شهر تهران فعالیت دارد، گفت: خدمات گوناگونی با هدف کاهش شیب رو به رشد آسیب‌های اجتماعی از سوی این پایگاه‌ها ارائه می‌شود که خدمات رسانی به بیماران اعصاب و روان از اولویت‌های این فعالیت‌ها است.

وی افزود: در هفت ماه ابتدایی سال جاری ۱۹۵ بیمار اعصاب و روان که در شهر تهران به دلایلی از خانواده فاصله گرفته بودند مورد شناسایی و ساماندهی قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: بخشی از این افراد، معتادان متجاهری بودند که به دلیل مصرف بالای مواد مخدر دچار بیماری اعصاب و روان شده و از سوی خانواده‌هایشان طرد شده‌اند.

به گفته این مدیر شهری، معتادان دارای بیماری اعصاب و روان در مراکز تحت پوشش شهرداری مورد درمان قرار می‌گیرند که در این راستا در مراکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهرهای هشت و سه ویژه معتادان متجاهر اعصاب و روان، خدمات ارائه می‌شود.

احمدی صدر اضافه کرد: در بازه زمانی هفت ماهه نخست امسال ۴۴۵ نفر از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب از سوی مددکاران این پایگاه‌ها به مراکز درمانی معرفی شده‌اند همچنین ۱۲۶ نفر که به دلایلی از جمله فرار از خانه دچار آسیب شده بودند نیز با تلاش مددکاران پرتلاش این سازمان نزد خانواده‌هایشان بازگردانده شدند.

کد خبر: 65883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =