تیم والیبال نشسته مس شهربابک کرمان قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد

تیم والیبال نشسته مس شهربابک کرمان با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان تاریخ ساز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مس شهربابک، در ادامه رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های جهان در مصر، تیم مس شهربابک به عنوان نماینده ایران در دیداری جذاب و هیجان‌انگیز میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت و به عنوان قهرمانی دست یافت.

شاگردان هادی رضایی در سه ست پیاپی موفق شدند مصر را مغلوب و عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را از آن خود کنند.

این مسابقات که در مصر برگزار می‌شد، با برتری مس شهربابک برابر ژاپن استارت خورد و در ادامه نیز نماینده ایران با برتری برابر الجزایر، عراق و اوکراین راهی دیدار فینال شد.

در دیدار فینال مس شهربابک برابر مصر به عنوان میزبان قرار گرفت. میزبان که از حمایت پرشور بیش از ۲ هزار هوادار خود در تمامی دقایق بهره می‌برد، بازی را پایاپای در ست اول و دوم دنبال کرد. در ست اول این دیدار مس شهربابک موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۱ به برتری دست یابد.

در ست دوم نیز شاگردان هادی رضایی در نمایشی برتر مقابل حریف به پیروزی ۲۵_۱۹ رسیدند تا تنها یک گام برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان فاصله داشته باشند.

در ست پایانی برتری قاطع با مس شهربابک بود که حریف را در خانه‌اش کاملا مقهور قدرت خود کرده بود و با اختلافی قابل تحسین از مصر پیش افتاد. در نهایت این ماراتن در ست سوم با پیروزی ۲۵-۱۷ به پایان رسید تا شهربابک قهرمانی‌اش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان جشن بگیرد و به عنوان تاریخی در ورزش این شهر دست یابد.

هادی رضایی سرمربی موفق مس شهربابک و تیم ملی، از سوی برگزارکنندگان مسابقات به عنوان مسئول اهدای جوایز به تیم‌های برتر معرفی شد.

داوود علیپوریان، کاپیتان تیم مس شهربابک در این دوره از مسابقات بود که در پایان با قهرمانی نماینده ایران همراه شد. عیسی زیراهی، مرتضی مهرزاد، میثم علیپور، حسین گلستانی، حسین فرزانه، محمد خالقی، مهدی بابادی، علیرضا بیگی، عباس برفه، ابوالفضل محرم‌خانی دیگر بازیکنان مس شهربابک در این دوره از مسابقات بودند.

در کادر فنی نیز مهدی عاشوری و هادی حاجی‌زاده، هادی رضایی را همراهی می‌کردند.

کد خبر: 65676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =