پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی یزد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، فریبا آیت اللهی با بیان این مطلب گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح‌های مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راه‌های درآمد و تامین معیشت خانوارها است افزود: از مرداد ماه سالجاری تاکنون به۷۱۰ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده سهم استان از تسهیلات مشاغل خانگی از ۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت که افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

آیت اللهی ادامه داد: با اجرای صحیح سیاست‌های ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، تعداد ۶ هزار مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر شده است.

وی به سهم اشتغال ایجاد شده این طرح‌ها در استان اشاره کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۹۵۰ فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است. مابقی تسهیلات به طرح‌ها، از سوی بانک‌ها در حال پرداخت است.

کد خبر: 65633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =