افزایش خدمات برنامه کاربردی "تأمین من" به ۵۳ خدمت

نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من»، در دسترس مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفت. با انتشار نسخه جدید «تأمین من»، در مجموع ۵۳ خدمت غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه "تأمین من" در دو نسخه Android و PWA برای بهره‌برداری کاربران منتشر شده است. ویژگی‌های جدید این نگارش از این برنامه شامل اضافه شدن سرویس اعتراض به سوابق دارای کسری کارکرد یا اشکال، اضافه شدن سرویس پرونده الکترونیک من، اضافه‌شدن قابلیت حالت تیره، اضافه شدن قابلیت رنگ پویا در اندروید +۱۳ و اعمال فرآیند جدید درگاه پرداخت حق بیمه است.

مهم‌ترین بهبودهای انجام شده در این نگارش نیز شامل اصلاح نمایش قیمت دارو در بخش مشاهده نسخ الکترونیک و اصلاح دسترسی برنامه به حافظه در اندروید +۱۳ است.

برنامه کاربردی "تأمین من" که رابطی برای استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی بر روی گوشی‌های همراه هوشمند است، از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی hamrah.tamin.ir و نیز فروشگاه‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) قابل دریافت است.

برای استفاده از این برنامه کاربردی روی گوشی‌های تلفن همراه، کاربران و ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند و چنانچه بعد از نصب برنامه کاربردی "تأمین من" بر روی گوشی تلفن، کاربر در این سامانه ثبت نام نکرده باشند در اولین نوبت استفاده از برنامه به نشانی es.tamin.ir هدایت می‌شود تا کار ثبت‌نام را انجام دهد.

دانلود، نصب و استفاده از برنامه کاربردی "تأمین من" بر روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی کاملاً رایگان است و نیاز به هیچ پرداختی نیست.

کد خبر: 65225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =