معرفی برگزیدگان جشنواره خانواده موفق کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی

اولین جشنواره خانواده موفق کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی با اعلام اسامی برگزیدگان استانی این رویداد و انجام آئین تجلیل به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، روح اله سهرابی، رئیس کمیته‌ بدوی انتخاب خانواده موفق از پایان داوری اولین جشنواره خانواده موفق کارکنان سازمان تامین اجتماعی و معرفی نفرات برتر این رویداد در مرحله استانی خبر داد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی برای کارکنان و خانواده آنان و در راستای تحکیم و صیانت از بنیان خانواده به عنوان اصلی‌ترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی و کانون تربیت، مهد مودت و رحمت و موثرترین عامل انتقال فرهنگ والای اسلامی و ایرانی به نسل آینده، نسبت به انتخاب خانواده موفق کارکنان سازمان در دو مرحله استانی و کشوری اقدام کرده است.

سهرابی تبیین اهمیت جایگاه، منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی، تشویق، ترغیب و حمایت از تشکیل، تحکیم و تعالی نهاد خانواده در میان کارکنان سازمان و معرفی خانواده های شاخص در امر تعالی فرزندان و تربیت فرزندان موفق را از اهداف این جشنواره برشمرد.

رئیس کمیته‌ انتخاب خانواده موفق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: خانواده‌های جهادی و ایثارگر، خانواده‌های قرآنی، خانواده‌های دارای فرزند بیشتر، خانواده‌های دارای فرزند موفق و نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و خانواده‌های دارای تحصیلات عالیه از شاخص‌های انتخاب هستند.

پس از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره ، در آئینی از خانواده‌های موفق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تجلیل به‌عمل آمد.

براساس این گزارش، نفرات برتر جشنواره « خانواده موفق » به شرح ذیل اعلام شده است :

۱.فاطمه خاکباز از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) اراک

۲.شبنم عمویی از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) اراک

۳.علی رضا آقارضایی از پرسنل بیمارستان شهید چمران ساوه

۴.دکترآتوسا شیخ الاسلامی از پرسنل درمانگاه تخصصی شماره ۳ اراک

۵.غلامرضا میرزایی از پرسنل ستاد مدیریت درمان استان مرکزی

کد خبر: 65190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =