برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت کار در آستانه سفر رئیس جمهور به کردستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با اشاره به سفر پیش روی رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان کردستان بیان کرد: برپایی میز ارتباطات مردمی از سری برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کردستان است که از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته (۱۰، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه) پذیرای هم استانی‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان افزود: میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست هم استانی‌ها با حضور محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر کار و امیر علی اوسط، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نماینده ویژه وزیر برپا می‌شود.

وی گفت: کردستانی‌ها برای دیدار با نمایندگان تام‌الاختیار و ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند در سه روز یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۸ در بلوار جانبازان، سایت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان حضور پیدا کنند.

پیشکاری با بیان اینکه رئیس جمهور و هیات دولت به منظور افتتاح چند کلان پروژه در روزهای پایانی این هفته به کردستان سفر می کنند، ابراز امیدواری کرد میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیات دولت به استان، در ارائه هرچه بهتر خدمت و گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه های روابط کار، تعاون، اشتغال و کار آفرینی، رفاه اجتماعی و همچنین ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت کار در کردستان تاثیر گذار باشد.

کد خبر: 65056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =