رشد ۶۰ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان اردبیل

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل از رشد ۶۰ درصدی تسهیلات پرداختی این بانک در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اردبیل، عادل کریمی در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: میزان تسهیلات پرداختی و تعهدات بانک توسعه تعاون استان اردبیل در هفت ماهه نخست سال جاری هفت هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بیان کرد: این بانک در هفت ماهه امسال چهار هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل پرداخت کرده است و همچنین میزان صدور ضمانت نامه بانکی در شعب بانک توسعه تعاون استان‌ نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هم در این دیدار گفت: بانک توسعه تعاون استان در تمامی کارگروه‌ها و جلسات تخصصی به عنوان بانک پیشرو بوده و همواره در ارزیابی‌های مسئولین ارشد استانی مثبت ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش بانک توسعه تعاون استان در جذب حداکثری اعتبار ابلاغی، حمایت از بخش تعاون و نقش‌آفرینی جدی ومؤثر در اجرای طرح مشاغل خانگی به عنوان بانک پیشرو در بین بانک‌های شبکه بانکی استان و همچنین کمک به رونق تولید ستودنی است.

کد خبر: 64860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =