ضرورت توجه به نگاه تحولی و راهبردهای کلان تأمین اجتماعی

«مصطفی سوری» معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی از مدیران شرکت رفاه‌گستر خواست تا در بازنگری برنامه‌ها، نگاه تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی و راهبردهای کلان سازمان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سوری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره شرکت رفاه گستر (از شرکت‌های مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی) رفاه‌گستر را به نوعی پیشانی خدمات رفاهی برای همکاران سازمان معرفی کرد و افزود: رفاه‌گستر از شرکت‌های تکلیفی تأمین‌اجتماعی است و مراکز رفاهی سازمان، دارایی‌های منحصر به فردی در اختیار این شرکت است و ضرورت دارد که از این ظرفیت استفاده مناسبی صورت گیرد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: تغییرات مدیریتی در سازمان‌ها به مانند تعویض در زمین بازی است و هر فردی از سنگری خارج می‌شود، در جاهای دیگر از خدمات و توانمندی او استفاده می‌شود. شرکت رفاه‌گستر، خدمت رسانی به جامعه‌ای حدود ۱۰۰ هزار نفری از همکاران شاغل و بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی را بر عهده دارد و خدمت‌رسانی به خادمان مردم در سازمانی که به بیشتر از نصف جمعیت کشور ارائه خدمت می‌کند، توفیق بزرگی است.

تسریع در کارها با وفاق و هم‌افزایی

در ادامه این مراسم «سید مرتضی حسینی» معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: وفاق و هم‌افزایی در هر مجموعه‌ای مثل مجموعه رفاه‌گستر می‌تواند کارها را سریع‌تر و بهتر پیش ببرد. البته بُعد نظارتی و برنامه‌ریزی و سیاستگذاری هیأت‌مدیره‌ها برای شرکت‌ها بسیار مهم است، اما نباید قدرت و جسارت تصمیم‌گیری از مدیرعامل گرفته شود.

حسینی ادامه داد: دغدغه ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که در شرکت‌های تکلیفی سازمان، کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند با اصول و مقتضیات شرکت‌داری آشنایی کامل داشته باشند.

جلسه معارفه «علیرضا قزل» سرپرست و «اکبر حسن‌زاده» عضو جدید هیأت مدیره شرکت رفاه‌گستر و تکریم «سعید یاورپور» و «علی راهنمایی»، با حضور معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

کد خبر: 64854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =