اکچوئری صندوق بازنشستگی فولاد از ۵۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

«پیمان نوشادی» معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد با اعلام اینکه اکچوئری صندوق بازنشستگی فولاد از ۵۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت، بیان کرد: مبلغ محاسبه شده اکچوئری صندوق در سال ۱۳۹۷ حدود ۵۶ هزار میلیارد تومان بوده که در مرکز بدهی‌های دولت ثبت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، نوشادی در جریان نشست ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد جهت انجام محاسبات اکچوئری سال ۱۴۰۰ و به‌روزرسانی دارایی‌های صندوق افزود: میزان اعلام شده برای اکچوئری صندوق بازنشستگی فولاد پس از محاسبات کنونی به رقم قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تشریح سیاست‌های صندوق با تاکید بر لزوم آماده‌شدن گزارش اکچوئری در موعد مقرر، به بیان مزیت‌های حاصل از محاسبات مذکور ازجمله پرداخت معوقات و افزایش خدمات رفاهی بازنشستگان و افزایش دارایی‌ها و منابع مالی قابل اتکا پرداخت.

او اضافه کرد: این موضوع پایداری و ثبات صندوق، شفافیت و خدمت بهینه به بازنشستگان تحت پوشش صندوق را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این نشست همچنین معاونان مالی شرکت‌های تابعه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در خصوص ارزیابی دارایی‌های شرکت متبوع خود ارائه کردند.

کد خبر: 64851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =