وعده تخصیص تسهیلات بانکی برای پروژه ۳هزار راسی دامداری ملایر

مدیرعامل ملارد شیر از گره‌گشایی از پروژه ۳ هزار راسی ملایر در زمینه دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ملارد شیر، طی جلسه‌ای با حضور احد آزادی خواه (نماینده شهرستان ملایر)، میثم امیرحسینی (مدیرعامل شرکت ملارد شیر)، نعمتی (عضو هیات مدیره این شرکت)، حسنی (معاون مالی و اداری شرکت ملارد شیر) و فرشید فرخ‌نژاد (مدیرعامل بانک کشاورزی) برگزار شد؛ اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی در خصوص تکمیل پروژه سه هزار راسی ملارد شیر از سوی نماینده ملایر و مدیرعامل شرکت ملارد شیر مورد رایزنی و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص اخذ تسهیلات مورد نظر اخذ شد.

مدیرعامل شرکت ملارد شیر پس از این جلسه، با اشاره به جلسه قبلی این شرکت با معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: خوشبختانه در آن جلسه قول‌های مساعدی برای کمک به پیشبرد طرح تاسیس دامداری ۳۰۰۰ راسی ملایر داده شد.

امیرحسینی افزود: وضعیت طرح، اهمیت و نیاز این طرح به دریافت وام از محل تبصره ۱۸ یا ماده ۵۲ از محل منابعی که در اختیار ریاست جمهوری یا وزارت جهاد کشاورزی است از دیگر مباحثی بود که مورد گفت‌وگو قرار گرفت که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این زمینه قول مساعدت داد.

به گفته وی برای ساخت دامپروری در ملایر مدت‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی تلاش شد که این امر اجرای طرح را با وقفه مواجه کرده بود، اما در نهایت اکنون با کمک و حمایت هلدینگ صنایع عمومی تأمین به عنوان سهامدار عمده شرکت، این پروژه کلید خورده و عملیات خاکی این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تا ۸۰ درصد تکمیل و وارد مرحله فونداسیون و ساخت سازه ها شده‌ است.

مدیرعامل ملارد شیر افزود: فونداسیون این پروژه نیز دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده‌ و هم اکنون عملیات سوله‌سازی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با بیان این مهم که بخش قابل توجهی از روند ساخت کارگاهی سوله‌ها به پایان رسیده خبر داد: تلاش خواهیم کرد که این پروژه تا اواخر پاییز نصب آن‌ انجام شده و پس از کف سازی ، دام‌ منتقل شود .

کد خبر: 64698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =